YARDIM & SIKÇA SORULAN SORULAR
Sipariş & Kargo
İade & Değişim
Ürün & Stok Bilgisi
Sipariş & Kargo
- Nasıl sipariş verebilirim? İlgilendiğiniz ürünleri kategoriler veya arama özelliğiyle bulup, ürün detay sayfasına gidin. “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin. Sepet simgesine tıklayarak sepetinizi görüntüleyin ve siparişinizi onaylayın. Ödeme sayfasına yönlendirilerek gerekli bilgileri girin ve ödeme işlemini tamamlayın. Teslimat adresi ve iletişim bilgilerinizi girin, kargo tercihinizi belirleyin. Ödeme işlemi tamamlandığında siparişiniz işleme alınır ve en kısa sürede kargoya verilir.
- Siparişim ne zaman kargoya verilir? Siparişleriniz genellikle 1-3 iş günü içinde kargoya verilir.
- Kargo ücreti ne kadar? Ürünlerimizde ücretsiz kargo hizmeti sunuyoruz. Siparişiniz, herhangi bir ek ücret olmadan adresinize teslim edilmektedir.
- Siparişim ne zaman bana ulaşır? Kargo firması ve lokasyona bağlı olarak 1-5 iş günü içinde teslim edilir.
- Kargom nerede? Siparişiniz kargoya verildiğinde size bir bilgilendirme mesajı/maili yönlendireceğiz. Bu mesaj/mail içerisinde yazan takip numarası ile kargonuzu ilgili kargo firması üzerinden takip edebilirsiniz.
- Siparişimin işleme alındığını nasıl öğrenebilirim? Siparişinizi tamamladığınız zaman yaklaşık olarak 15-20 dk. içerisinde kayıtlı e-posta hesabınıza otomatik olarak siparişinizin alındığına dair bir e-posta yönlendirilecektir. Mail gelen kutunuza düşmediyse, spam maillerinizi kontrol edebilirsiniz.
- Siparişime ürün ekleyebilir miyim? Üzgünüz, ödemenizi yaptıktan sonra siparişinize eklemeler yapamazsınız. Ancak verdiğiniz siparişi iptal edebilir ve yeni ürünleri ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
- Müşteri temsilcisi aracılığıyla sipariş verilebilir mi? Müşteri temsilcisi aracılığıyla Havale/EFT yoluyla sipariş verebilirsiniz.
- Bilinmeyen bir sipariş hakkında bilgi aldım, ne yapmalıyım? Eğer bilginiz olmayan bir sipariş ile ilgili tarafınıza bilgi geldiyse, bizimle iletişime geçebilirsiniz.
- Siparişimi iptal edebilir miyim? Siparişiniz, kargoya teslim edilmeden önce iptal edilebilir.
- Havale ile oluşturduğum siparişimi iptal edebilir miyim? Havale ile oluşturduğunuz sipariş, ödeme yapmamanız halinde 2 iş günü içerisinde iptal olacaktır.
- Kargoya verilen siparişi iptal edebilir miyim? Kargoya verilen siparişinizi, siparişiniz adresinize geldiğinde kargo personelinden teslim almayarak tarafımıza geri gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
- Sipariş onay mesajı almadım, ne yapmalıyım? Öncelikle ödeme yapılan karttan mevcut tutarın çekiminin yapıldığını kontrol edin. Eğer tutar çekildi ancak sipariş numaranız oluşmadıysa 0212 706 75 18 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.
- Sipariş teslimat adresini değiştirebilir miyim? Siparişiniz, kargoya teslim edilmeden önce müşteri hizmetlerimiz aracılığı ile değişiklik yapabilirsiniz.
- Satın aldığım ürün teslim edilmedi, ne yapmalıyım? Kargoya verilen ürününüz 5 iş günü içerisinde elinize ulaşmadıysa 0212 706 75 18 numaralı müşteri ilişkilerimizi arayarak ya da [email protected] adresine e-posta göndererek durumunu öğrenebilirsiniz.
- Paket içeriği faturayla farklıysa ne yapmalıyım? Paket içeriğinde faturaya uymayan bir durum varsa, paketi kabul etmeyip kargo görevlisine teslim ederek müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.
- Hatalı veya kusurlu ürün geldi, ne yapmalıyım? Kusurlu ya da hasarlı ürünler için kargo görevlisine “Hasar tespit tutanağı” tutturmalısınız. Ürünü iade etmek için hata görsellerini ve sipariş numaranızı [email protected] adresine iletebilirsiniz.
- Siparişime not ekleyebilir miyim? Not ekleme uygulamamız bulunmamaktadır.
- Evde kurulum ve servis desteğiniz var mı? Şu anda evde servis hizmetimiz bulunmamaktadır. YouTube kanalımızda ürünlerimizin kurulum videolarını bulabilirsiniz.
- Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz? Şu an için yalnızca Türkiye içi gönderim yapılmaktadır. Yurtdışına gönderim hizmetimiz bulunmamaktadır.
- Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor? Şirketimiz, büyük hacimli kargolar için Horoz Lojistik, daha küçük kargolar için ise Yurtiçi Kargo ile çalışmaktadır.
- Dağıtım dışı kargolar için süreç nasıl işler? Mobil bölge teslimatları, belirli coğrafi alanlara hizmet verilen özel bir teslimat türüdür ve ek ücretlendirme söz konusu olabilir.
İade & Değişim
- İade veya değişim yapabilir miyim? Evet, ürünün tarafınıza ulaşmasının ardından 1-15 gün içinde iade hakkınız bulunmaktadır. İade işlemleri 1-5 iş günü içinde tamamlanırken, değişim ve onarımlar 1-24 iş günü içinde sonuçlanmaktadır. Detayları İptal & İade politikamızda bulabilirsiniz.
- İade ve Değişim sürecini nasıl başlatabilirim? 0212 706 75 18 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak, aynı numara üzerinden WhatsApp destek hattımıza yazarak veya [email protected] mail adresimiz aracılığı ile de iade sürecini başlatabilirsiniz.
- Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim? E-posta adresinize gönderilen e-fatura ile ürünlerinizi iade edebilirsiniz. 0212 706 75 18 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak veya aynı numara üzerinden WhatsApp destek hattımıza yazarak ve [email protected] mail adresimiz aracılığıyla da fatura talebinde bulunabilirsiniz.
- İade aşamasında kargoya kimin bilgilerinin verilmesi gerekiyor? İade işlemi için, sipariş veren kişinin isim ve soy isim bilgileri gerekmektedir. Bu bilgilerin sağlanması, işlemin hızlı ve doğru bir şekilde tamamlanabilmesi adına önemlidir.
- İade edeceğim ürünün evden alınması talebim için ne yapmam gerekir? Ürünün evden teslim alınması talebinizle ilgili olarak, ürünü size teslim eden kargo firmasının size en yakın şubesi ile iletişime geçebilir, 0212 706 75 18 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilir veya aynı numara üzerinden WhatsApp destek hattımız aracılığıyla da evden alınması talebinizi iletebilirsiniz.
- Sitenizden aldığım ürünü mağazadan iade/değişim yapabilir miyim? Sitemizden aldığınız ürünün iadesi mağazalarımızdan yapılamamaktadır.
- Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz? Ürünlerinizi cayma hakkı kapsamında iade edebilmeniz için orijinal ambalajında/kutusunda, tüm aksesuarları ile birlikte, varsa promosyon ürünü ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Orijinal ambalajı/kutusu açılan ve kullanıcı hatası sonucu arızalı/kusurlu hale gelen ürünlerin iadesi kabul edilmez. Ek olarak hijyenik ürünlerde kutusu ve ambalajı açılmış ürünler için iade sürecimiz bulunmamaktadır.
- İadem kabul edilmez ise ne olur? İadesi kabul edilmeyen ürünler, tarafınıza geri gönderilmektedir.
- İade sürem doldu, ürünleri iade edebilir miyim? Sitemizden aldığınız kullanılmamış ürünler için 15 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu süre ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Öngörülen süre içerisinde cayma hakkınızı kullanmanız gereklidir. Aksi halde cayma hakkının kullanımı mümkün olmayacaktır.
- İade ve Değişim kargo ücreti kime ait? Ürün hatalı veya yanlış gönderildiyse, kargo ücreti firmamıza aittir. Talebiniz doğrultusunda gerçekleştirilen değişimlerde ise kargo ücreti size ait olacaktır.
- İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak? Bankanızın süreçlerine bağlı olarak, ücret iadeniz 1-10 iş günü içerisinde hesabınıza yansıyacaktır.
- Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz? Kredi/banka kartı, havale/EFT ve bazı dijital cüzdanlarla ödeme kabul ediyoruz.
- Havale veya EFT ile ödeme için IBAN bilgilerinizi nasıl öğrenebilirim? Banka Adı: TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş.
Şube Kodu-Adı: 01442-TEKSTİLKENT/İSTANBUL
Hesap Sahibi: KOHLER BUHARLI TEMİZLİK
IBAN: TR380006400000114420022381Ödeme işleminizi gerçekleştirdikten sonra, dekontu 0212 706 75 18 numaralı WhatsApp Destek Hattımıza iletmenizi rica ederiz.
- Kredi kartına taksit yapılıyor mu? Ürünü sepete ekledikten sonra ödeme aşamasında kart bilgilerinizi girmenizle birlikte taksit seçenekleri görüntülenecektir. Size en uygun olan taksit seçeneğini seçerek alışverişinizi güvenle tamamlayabilirsiniz.
- Ödemem güvenli mi? Evet, tüm ödemeler SSL sertifikalı ve güvenli altyapımızla korunmaktadır.
- 3D Secure neden güvenlidir? 3D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. Kart sahibine sadece kendisinin bildiği bir ödeme şifresi sorularak işlem güvence altına alınır.
- Ödeme yapamıyorum, ne yapmalıyım? Tarayıcınızı veya uygulamanızı yenileyerek işleminizi tekrar deneyebilirsiniz. Sorun devam ederse, 0212 706 75 18 numaralı destek hattımızdan müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.
- Kapıda ödeme var mı? Şu an için kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Ürün & Stok Bilgisi
- Aradığım ürünü nasıl bulabilirim? Ürünlerimiz hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için, “Ürünler” sekmesine tıkladıktan sonra, ilginizi çeken kategorilerden (Spor & Sağlık, Ev & Bahçe, Mutfak) birini seçebilirsiniz. Her kategori altında, ürünlerimizle ilgili ayrıntılı bilgilere kolaylıkla erişebilirsiniz.
- Ürünleriniz orijinal mi? Evet, sitemizde satılan tüm ürünler %100 orijinaldir.
- Ürünleriniz kendi imalatınız mı? Ürünlerimizin yurtdışından ithal edildiğini ve Almanya tasarımı ile Çin üretimi olduğunu belirtmek isteriz. Üretim süreçlerinde kaliteye büyük önem verilmektedir.
- Stokta olmayan ürünler tekrar gelir mi? Bazı ürünler için stok yenilenebilir. Stok durumu için sitemizi kontrol edebilir, Kochler Türkiye isimli WhatsApp kanalımıza üye olabilir, [email protected] mail adresimize mail gönderebilir, 0212 706 75 18 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilir ya da aynı numaralı WhatsApp destek hattımızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
- Ürünleriniz garanti kapsamında mı? Evet, ürünlerimiz 2 yıl ithalatçı garantisi altındadır.
- Garanti kapsamındaki ürünlerin teknik servis süreçleri ne kadardır ve yasal süreç ne zaman başlar? Garanti kapsamındaki ürünlerin Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği uyarınca azami tamir süresi 24 iş günüdür. Yasal süre, yetkili servise ürününüz ulaştığında başlatılmaktadır.
- Garanti belgesini kaybettim. Teknik servise gönderilmek üzere, ürünümü tarafınıza gönderebilir miyim? Ürününüze ilişkin düzenlenen fatura ve fiş gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez. Garanti belgesi satın aldığınız ürün ile birlikte tarafınıza gönderilmektedir. Garanti belgeniz mevcut değil ise müşteri hizmetlerimize ulaşarak belge talebinde bulunabilirsiniz.
- Sepetime ürün ekleyemiyorum, ne yapmam gerekiyor? Farklı bir tarayıcı (Google Chrome, Mozilla Firefox vb.) kullanmayı deneyebilirsiniz. Eğer sorun devam ederse, internet geçmişinizi temizleyip tekrar deneyebilirsiniz. Hatanın devam etmesi durumunda müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.
- Sipariş edeceğim ürünün adedini artırmak ya da azaltmak istiyorum. Ne yapmalıyım? Ürününüzün sipariş adedini değiştirmek istiyorsanız sepetinize girdikten sonra “+”,”-“ tuşlarını kullanabilirsiniz. Sepetiniz içerisinde adet değiştirebilirsiniz.
- Aradığım ürününün mağaza stoklarını nasıl kontrol edebilirim? Aradığınız ürünün mağaza stoklarını kontrol etmek için, sitemizde bulunan Mağazalar seçeneğini kullanabilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünlerin stok durumu için mağazalarımızın iletişim numaralarını arayabilirsiniz.
- Mağazalarınız hangi günler açık? Mağazalarımız, bulundukları alışveriş merkezlerinin açılış ve kapanış saatlerine göre hizmet vermektedir. Mağazalarımız hafta sonları da açık olup, sizlere en iyi hizmeti sunmak için her zaman hazırdır. Ziyaretiniz için sizi mağazalarımıza bekliyoruz.